Loveboost


Lilla L loveboostar mig varje dag. Hon börjar pipa med en liten larvig, förtjusande röst: maaammaaa, jag äääälskar dig, hela dagen älskar jag dig och hela livet, innan stjärnorna fanns älskade jag dig. Du är så söt och god och glad mamma. Du är så Vacker!

Ja vad säger man? Det är bara att njuta och suga åt sig. Och skicka tillbaka lika mycket kärlek till den det där söta lockiga kärlekstrollet igen.

Alla som tvekar inför att skaffa barn, eller som gråter över kolikbarn eller barn som vaknar 5 gånger per natt i ett års tid (det gjorde våra) borde få lyssna på min lilla dotter. Det är värt skrik och vaknätter och de försummade festerna - många, många gånger om. Love is all you need.

Vi har dessutom fått nya namn av L: jag heter Mimmi och S lystrar numera till Ville. I morse var vi Mimmi Hjärta och Ville Stjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback